środa, 5 września 2012

usta usta usta :)

Koniec wakacji, więc od razu mniej czasu na wszystko. Biegam ciągle i załatwiam a to książki, a to coś trzeba dokupic do pokoju, to szamponu nie mialam, wszystko trzeba zebrac. Dzisiaj zakończyłam w końcu to zbieranie sie do kupy i i wydałam chyba kążdy grosz z portfela. Chciałam coś dodać dwa dni temu, ale niestety moj modem zastrajkował, wiec musiałam czekać aż zadziała i dzisiaj jest ten dzień :)

 Moj kolor to PINK FiZZ 143. Szminka wyglada na ustach bardzo efektownie, nadaje taka delikatną poświate. Nie mogę napisać, że jest transparentna, ponieważ nadaje ustom delikatnie różowo-łososiowego odcienia. Ma delikatne drobinki, które swietnie odbijają światło. Szminka jest dość trwała i schodzi z ust równomiernie. Kiedy zejdzie pozostają na ustach srebrne drobinki. Nie wysusza ust i to w niej najbardziej lubię. Kupiłam ją w promocji za 27zł, na poczatku kiedy sie pojawila.








 Moj ulubieniec jeżeli chodzi o kolor, jest to delikatnie pomarańczowo-koralowo-czerwony kolor. Na ustach utrzymuje sie standardowo do 2h, ale mi osobiscie jest ja strasznie ciezko nalozyc, wiec wspomagam sie pedzelkiem. Szminka nie ma w sobie drobinek, jest calkowicie kremowa, ale swietnie odbija swiatlo. Zamowilam ja na stronie cocolita.pl za okolo 25zl.
Sleek Make Up Color Reef



Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz