poniedziałek, 21 stycznia 2013

Pantene Pro-V Aqua Light

Ostatnio natknęłam się na promocje w Rossmanie kosmetyków Pantene Pro-V. W związku, ze skończyło mi sie wszystko, jak zwykle z reszta, musiałam się skusić. Nie jestem szalona wielbicielka tej firmy, ale mam dobre wspomnienia  z zapachem serii Aqua Light. I, ze była promocja to przygarnęłam szampon, odżywkę i dwufazową odżywkę w sprayu.

Zacznijmy od ogólnego wyglądu. Opakowania są zmienione, kiedyś były inne, i myślę, ze te wyglądają trochę lepiej. Odżywka i szampon mają fajne zamknięcia, szczelne. Ten spray ma klasyczny aplikator. Niestety, zamienili wąską  i smukłą buteleczkę na gruby klocek, słabo to wygląda i jest mało poręczne.
Zapach jest przecudowny, utrzymuje się na włosach dwa dni, jest świeży, lekki i przyjemny. Czuć go wszędzie, jak się zamacha włosami to wow. Zebrałam już kilka komplementów na temat zapachu.
Działanie jest zadowalające. Nie przesusza włosów, szampon dobrze czyści, ściąga sebum i zanieczyszczenia z całego dnia. Odżywka jest lekka, nie obciąża włosów, świetnie się rozczesują. Spray jest lekki i nadaje się w ciągu dnia do szybkiego odświeżenia i nawilżenia włosów.
Za cały zestaw zapłaciłam około 35 zł, od lewej 12, 10, 13.

Jeśli macie cienkie włosy, chcecie ładnego efektu i pięknego zapachu to polecam tę serię. Muszę jeszcze się zaopatrzyć w ta 2minutową maseczke.

Pozdrawiam serdecznie i dobranoc :)

3 komentarze:

  1. Mam cienkie włosy i myślałam, że ta linia będzie dla mnie odpowiednia. Niestety moje włosy nie polubiły tych kosmetyków. W ogóle nie lubię kosmetyków Pantene. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie przepadam za Pantene, ale dla mnie to jedyna trafiona seria.

      Usuń
  2. bardzo przypadła mi do gustu ta seria szamponów Pantene :-)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń