piątek, 2 maja 2014

Niebiesko mi :) Serum Dermedic

Z firmą Dermedic miałam styczność w tamte wakacje. Kupiłam krem do skóry suchej z SPF 30. Byłam bardzo zadowolona z tego produktu. Pokuszona kilkoma ciekawymi opiniami i zdenkowanym serum zaczęłam się czaić na niebieskie serum Dermedic Hydro.Hydrain Hialuro.


Bardzo ładna szklana buteleczka. Ma piękny niebieski kolor, który widać w koszyczku z kosmetykami. Niestety aplikator nie jest zachwycający. Pipetka, która nabiera dobrą ilość produktu, ale cała jest oblepiona, więc wychodzi go o wiele więcej niż byśmy chciały.

Konsystencja produktu jest bardzo lejąca, ale nie lekka. Zostawia bardzo tłustą warstwę, dlatego nie nadaje się na skórę wciągu dnia. Nie można go niczym przypudrować, normalnie się świecimy i już. Dodatkowo odczuwałam, ze makijaż nałożony na serum jest jakby 'ruchomy' podkład nie zastygł, tylko lepił się jak się dotknęło policzka.

Na noc sprawdzało się świetnie. Bardzo mocno odżywia i nawadnia skórę. Trzyma się, odżywia przez całą noc i skóra rano jest promienna, wybielona i miękka. Nie spina się tak szybko po umyciu twarzy jak po zwykłym kremie. Świetne, wartościowe i odżywcze.

Jego skład jest bardzo dobry. Zawiera olej migdałowy (na 5 miejscu) moja skóra bardzo się z nim lubi. wizaż

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz