piątek, 16 stycznia 2015

Klasyczny mani :)

Ostatnio na moich paznokciach królują kolory czerwone. Zakochałam się normalnie. Mam kilka niebieskich lakierów, ale jak ich użyję to coś mi nie pasuje. Moje jasne dłonie stają się wtedy lekko sine, a nie taki efekt potrzebuję. Wiadomo, że nie na wszystkie okazje można "założyć" bordowe lub krwawo czerwone. Dlatego dzisiaj delikatna propozycja, baaardzo klasyczna i dziewczęca. Czyli co noszę jak czerwonego nie mogę :)


Na wszystkich paznokciach mam Avon Speed Dry 30 sekund kolor Ballerina, który niestety już wykończyłam i pokazywałam w denku. Bardzo lubiła ten lakier, bo po dwóch warstwach moja biała, duża końcówka paznokcia była już przykryta. Żeby dodać błysku na serdeczny palec nałożyłam lakier Avon Nailwear Pro+ Golden Vision. Piękne złoto. Jest chłodne, nie wpadające w żółty odcień. Ma maksymalnie zmielone drobinki, łatwo się zmywa. Piękny.




Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Piękne paznokcie, też takie chcę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko dzięki odżywce Mocne jak diament z Eveline

      Usuń
  2. Pazurki bardzo ładne, robią super wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne paznokcie ! ;)
    zaobserwowałam ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń