czwartek, 15 stycznia 2015

Denko listopada i grudnia 2014

Zawsze zbieram puste opakowania i sobie myślę ' o koniec miesiąca, robię zdjęcia i opiszę". Nie udało mi się to w listopadzie. Nie wiem czemu. Dlatego połączę listopad z połową grudnia :)


Alterra Bambus i Papaja, szampon 250ml/8zł

Avon Naturals Kończyna i Porzeczka, szampon z odżywką 250ml/6zł

Szampon był bardzo delikatny, nie obciążał. Mogłam po nim spokojnie rozczesać włosy. Nie były jakoś intensywnie odżywione jak po zwykłej odżywce, ale były miękkie i wygładzone.

Barwa Natura Szampon piwny 250ml/5zł

Bardzo mocno oczyszczał włos i skórę głowy. Musiałam po nim używać zwykłej odżywki i odżywki w sprayu przy rozczesywaniu. Plątał kłaki niemożliwie. Nie wiem czy do niego powrócę.
Następca: Nivea Vital


Garnier Oleo Repair i Good Bye Dmage odżywki do włosów 8zł/200ml

Obie odżywki działały tak samo. Wygładzały, zmiękczały i pozwalały rozczesać włosy jednym ruchem. Bardzo fajne. Powrócę do nich, bo są tanie i ładnie pachniały.

Nivea Long Repair odżywka 200ml/10zł

Gliss Kur Ultimate Oil Elixir odżywka do włosów 200ml/12 zł

Uwielbiam tą odżywkę w sprayu. Tej było mi dane użyć tylko dwa razy, bo reszta mi się wylała w podróży. Jedyne co zaobserwowałam to ma ona bardzo bogate działanie. Włosy były takie jak po użyciu maski. Kupię ponownie.

Gliss Kur Oil Nutritive odżywka do włosów 200ml/ 9zł

Ta również miała bogatą konsystencję i dobrze nawilżała włosy. Były po niej bardzo odżywione i w końcu ujarzmione. Końcówki nie puszyły się. W jej składzie znajdziemy kilka olei. Kupię ponownie.
Następca: Alverde odżywka z pomarańczową zakrętką :)


Kallos Chocolate maska do włosów 7zł/200ml

Miała przepyszny zapach, który długo utrzymywał się na włosach. Dobrze nawilżała włosy, ale bez jakiejś rewelacji. Nie odkupię.

Kallos Latte maska do włosów 200ml/7zł

Love Mix Organic maska z efektem laminowania

Moja maska na specjalną okazję. Bardzo długo ją zużywałam. Daje przepiękny efekt na włosach. Są po niej miękkie, jedwabiste. Wygładzenie i podkreślenie naturalnego skrętu włosów było oszałamiające. Nie używałam po niej lokówki ani prostownicy, a moje włosy były po prostu piękne. Odkupię ją na pewno!
Następca: Avon Planet Spa Bali Botanica


Batiste suchy szampon Cherry i Fresh 50ml/ 10zł 200ml/18zł

Farmona Jantar odżywka do włosów 150ml/10zł

Używam jej na skórę głowy, żeby wzmocnić moje cebulki. Jak na razie nie zauważyłam zwiększenie wypadania włosów. Muszę ją jeszcze poużywać. Nie przyspiesza przetłuszczania się skóry głowy. Mam koleje opakowanie.


 Loreal Ieal Soft żel do demakijażu oczu 15zł/150ml

Obrzydliwa, glutowata konsystencja. Jak śliny. Zmywał makijaż oczu jako tako, a na dodatek pozostawiał lepiącą się warstwę jakby nas ktoś oblizał. Bardzo niewydajny. Nie odkupię tego ponownie.
Następca: Garnier dwufazowy płyn do demakijażu

Alterra emulsja do mycia twarzy z Bio Granatem 125ml/7zł

Po wycofaniu emulsji do mycia twarzy z kwiatkiem (nie pamiętam jakim), nie mogłam znaleźć żadnego kremowego produktu, którym będę mogła oczyszczać twarz, zmywać resztki makijażu bez dodatkowego wysuszenia mojej skóry. W końcu powrócił produkt, który zapewnia mi delikatny demakijaż i odświeżenie bez podrażnień. Na pewno go odkupię, bo skóra pozostaje po nim czysta i nawilżona. Uwielbiam!
Następca: Lirene kremowy żel do mycia twarzy

Alterra pomadka do ust z rumiankiem 5złotych

Uwielbiam ją. Najlepsza. Nic nie nawilża moich ust tak jak ona.
Następca: Lip Butter Nivea malina i róża

L'biotica Aktywne serum do rzęs 10złotych

Pomimo tego, że to serum nie działa takich cudów jak Revitalash to i tak je lubię. Odżywia moje rzęsy i są o wiele bardziej sprężyste. To moje drugie opakowanie i już mam kolejne. Po około roku używania tego produktu zauważyłam wielkie zmiany w ich kondycji i giętkości. Pokażę zdjęcia z początków bloga i obecne. Odkupiłam i już używam. Nie potrafię położyć się spać bez odżywki na rzęsach :)


Alterra oljek do twarzy z Bio Granatem 30ml/10zł

Avene Cicalfate krem-opatrunek 40ml/50zł

Kupiłam go całkowicie przypadkowo. Zamierzałam kupić tą wersję tłustą, ale moja nieznajomość francuskiego spowodowała, że stałam się posiadaczką żelowego kremiku. Był bardzo lekki i z chęcią używałam go w lecie. Delikatnie orzeźwiał przy aplikacji. Szybko się wchłaniał i nie pozostawiał tłustej warstwy. Bardzo przyjemy produkt, który dobrze się sprawdzał na opalonej skórze. Niestety nie bardzo chciał współpracować z podkładem. Rolował się przy zbyt dużej ilości.
Następca: Olay Total Effect 7 in one

Pharmaceris Lekki krem głęboko nawilżający 35zł/50ml


Ziaja maska dotleniająca z glinką czerwoną 8ml/3zł

Nie byłam z niej tak zadowolona jak z zielonej serii. Nie zrobiła mi krzydy, ale też nie poprawiła stanu mojej skóry. Niestety maseczka nie ma czerwonego koloru tylko lekko brunatny. Po zastygnięciu wygląda bardzo niekorzystnie na twarz. Nie odkupię jej.

Bingo Spa maska do twarzy błotna 150ml/17zł

Używałam jej raz w tygodniu, żeby oczyścić swoją skórę. Bardzo ładnie odblokowywała pory, podsuszała drobne zmiany i odświeżała skórę. Niestety to wielkie opakowanie po prostu mi się przeterminowało. Nie wiem czy do niej powrócę, ale była bardzo fajną maseczką oczyszczająca.

Organic Shop peeling enzymatyczny Mango 75ml/15zł

Jadwiga Polska papka do cery trądzikowej 30ml/25 zł

Najlepszy produkt jaki kiedykolwiek miałam do leczenia wyprysków. Wpija się w skórę, wyżera normalnie. Po dwóch dniach najgorsze krosty są zniszczone. Na pewno ją odkupię!


Avon Senses Lagoon żel pod prysznic 250ml/6zł

Żelowa konsystencja, bardzo wydajny. Miał mega orzeźwiający zapach!

Avon Senses My Moment żel pod prysznic 250ml/6zł

Ten zapach nie przypadł mi do gustu. Był mdły, ani słodki ani kwaśny. Nie powrócę do niego.

Avon płyn do kąpieli Zielone Jabłuszko 500ml/10zł

Pięknie pachniał, prawdziwym jabłkiem. Niestety przy tak wielkiej pojemności pod koniec był lekko męczący. Konsystencja jest o wiele rzadsza niż żelu, ale nie wylewa się znacząco, pomimo tego, że dziurka jest duża. Może kiedyś powrócę, z kimś na spółkę.
Następca: Avon Senses Mood Therapy


Isana krem do ciała Masło Shea i Kakao 500ml/ 10zł

Bardzo lekka konsystencja z tendencją do maziania się na skórze. Nawilżenie na dość wysokim poziomie. Zapach bardzo delikatny i znośny. Nie wyczuwałam w  nim chemicznej czekolady. Bardzo dobry skład, jest w nim kilka olejków. Może kiedyś kupie ponownie.

Bielenda masło do ciała Arbuz 100ml/7zł

Bardzo dobrze nawilżało i miało przyjemnie lekką konsystencje. Zapach był słodki, mocno owocowy i nie duszący. Pojemność 100 ml była świetna na wyjazdy :)
Następca: Wellness &Beauty wanilia i olej sezamowy balsam

The Body Shop masło do ciała Truskawka 200ml/60zł



 Isana zmywacz do paznokci zielony 250ml/5zł

Avon Planet Spa Egipskie Sekrety krem do stóp i dłoni 75ml/10zł

Bardzo silnie odżywiający i zmiękczający bardzo twardą i zniszczoną skórę.

Avon Foot Works Zmiękczajacy krem do pięt 75ml/10zł



Gillette Satin Care żel do golenia Awokado około 20 złotych

Świetny żel. Był mega wydajny i pięknie pachniał. Wystarczyła kropelka żeby pokryć nim całe nogi. Dzięki niemu zapomniałam co do zacięcie się :)


The Body Shop mgiełka Mango 100ml/40zł

Avon Fleur 50ml/60zł

Piękny, owocowo-kwiatowy zapach, po który sięgałam z wielką przyjemnością. Był bardzo trwały i wydajny. Dodatkowo ma piękny dziewczęcy flakon :)
Następca: Lady Gaga Black Fluid


Bell Perfect Skin baza pod cienie

Seche Vite

Maybelline NY Colorama 659

H&M Matte Top Coat

Bardzo tani produkt. Zapłaciłam za niego 5 złotych i miałam kilka lat. Nie używałam go za często, bo efekt matu jakoś strasznie do mnie nie przemawia. Ścierał się z każdym dnie. Nie przyspieszał wysychania i nie przedłużał trwałości lakieru.

Loreal 402

Bardzo lubię te lakiery. Mają fajną, gęsta konsystencję, dobrze kryją. Niestety nie da się ich zużyć do końca, bo dość mocno gęstnieje. Świetny odcień czerwieni :)

Avon Speed Dry Ballerina


Essence Stay With Me My Favorite Milkshake 

Manhattan Soft Mat 53M

Bardzo fajny produkt. Jedna z pierwszych matowych pomadek dostępnych w drogeriach. Nie wysuszał ust, miała przyjemną, miękką konsystencją. Zapach był budyniowy. Ścierała się równomiernie, trzymała się standardowo. Bez jedzenia około 3-4 godziny.


Sleek Make Up Contour Kit Light
Max Factor CC Cream

Bourjois Healthy Balance powder numer 52

Mój ulubiony puder. Dopiero ostatnio się przekonałam do kolorowych pudrów i w tym się zakochałam. Nie daje matu, na twarzy jest satynowy, niewidoczny. Nie dawał efektu ciasteczka. Powrócę do niego :)

Catrice Prime and Fine puder transparentny


Rok 2014 uważam za zamknięty :)

4 komentarze:

  1. Do tego tuszu do rzęs polecam odżywkę BodetkoLash. Dzięki temu połączeniu moje rzęsy są długie i geste oraz brak jakichkolwiek problemów z uczuleniami z jakimi dotąd maiłam problemy. Gorąco polecam wszystkim wymagającym dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuszu do rzęs nie polecam! Jak dla mnie totalne dno nie warte nawet grosza! Ale za to jeżeli chodzi o odżywkę BodetkoLash stosuję od 2 tygodni i naprawdę efekty są zadowalające ! Rzęsy się wydłużają i gęstnieją . Super odżywka Polecam !

      Usuń