wtorek, 31 lipca 2012

Dzisiaj mam wiecej czasu, wiec moge wrzucic cos jeszcze. Chcialam napisac kilka slow o kremie tobujacym z Maybelline NY Dream Fresh BB. Ja mam kolor FAIR czyli jeden z najjasniejszych (z tego co mi sie wydaje jest okolo4-5 kolorow na polskim rynku).
Kupilam go na promocji w Drogerii Natura od razu jak sie pojawil. Bardzo lubie te firme, zwlaszcza dlatego, z jak wypuszcza cos na rynek to od razu jest to w promocji :) Dalam za niego okolo 18 zl i jestem zadowolona. W porownaniu z Kremem BB z Garniera, ktory jest wielce rozslawiony i rozlekamowany wygrywa on jak zloty meal. Tam ten krem zostawia na twarzy napieta skorupke, jego kolor jest bardzo zolty i nie wyglada dobrze w okolicach ust lub brwi. Krem z Maybelline sprawdza sie cudownie. Zostawia skore miekka, nawilzona a co najwazniejsze nie tak bardzo czerwona. W ciagu upalnych dni zastepuje mi podklad. Wyglada bardzo naturalnie i swietnie dopasowuje sie do mojego koloru blado-rozowej buzi. Wystarcza mi on i troche korektora. Ma tez kilka minusow. Przykladowo strasznie duzo sie go wydobywa z tubki, to nie jest az taki duzy problem, bo jego nadmiar nie wyglada zle, ale po odkreceniu nakretki jest strasznie ubrudzona i kilka kropel od razu wycieka. No, ale moge mu to wybaczyc, poniewaz ciagle jest w promocji i zamierzam leciec i kupic drugie opakowanie. Nakladam go palcami, na to korektor na wypryski z Catrice i puder FIX&MATT z Essence. W sumie to szkoda mi kasy na drozsze kosmetyki, a skoro ma on SPF30 to jest idealny na lato i prazace slonce.


 Oczywiscie producet ma nam do zaoferowania kosmetyk na skale stulecia. Ale ja moge zgodzic sie tylko z niektorymi punkami.
1.tak na 80%
2.tak na 80%
3.no skoro tak pisza, to wierze, bo skora mi z nosa nie schodzila :)
4.oj, machneli sie. Sam kolor kremu utrzyma sie do max8h bez dotykania buzi, wiec nawilzenie trzeba dopracowac czyms mocniejszym
5. nie, kupcie korektor ! :)
6. tak, nawet zbyt wodnista, ale to ulatwia nakladanie i daje lekkosc
7. tak, ale wiadomo, ze jezeli ktos ma tradzik i twarz w bliznach to niestety mu nie pomoze, nie za 20zl :)
8.przez pierwsze pol godziny i jak wieje wiatr albo jest 10 stopni :)

Niestety na wszystko w naszym zyciu musimy patrzec z przymruzeniem oka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz