środa, 12 listopada 2014

Zakupy cz.2 Avon

Z kosmetykami Avon jest różnie. Niektóre są bublami inne są perełkami. Czasami to jest taki strzał, na szczęście mamy internet, a w nim setki recenzji :)


Anew Nutri- Advance, krem o bogatej konsystencji. Mam nadzieję, ze będzie porządnie nawilżał podczas mroźnych dni. Koszt to 50zł za 50ml, ale ja kupiłam go w promocji za 25złotych.

Anev Clinical Eye Lift Pro. Krem pod oczy i na powieki. Bardzo fajny, podwójny. Nakładam go trochę inaczej. Żelową konsystencję nakładam na dzień, a kremową część na noc. Zapłaciłam za niego 14 złotych.

Avon Care Cocoa Butter Rich Cream. Wielka puszka kremu o przyjemnym budyniowym zapachu. Na pewno go zużyję. Cena 10złotych. 


Foot Works Maniqure Idealny. Początkowo myślałam, że to krem, a jak go otworzyłam okazał się to peeling z różnymi drobinami zatopionymi w kremie. Delikatnie złuszcza i jednocześnie nawilża skórę stóp. Cena to 8 złotych. 

Lucky, próbka. Świetny zapach, bardzo intensywny, ale dalej świeży i przyjemny. Słodki, lekko waniliowy.

Femme, próbka. To już bardziej kwiatowa kompozycja, która jest intensywna,ale nie dusząca. Bardzo trwałe.


Care 3w1 mleczko domycia twarzy dla skóry suchej. Uwielbiam ten produkt. Zmywam nim częściowo makijaż i używam zawsze rano. Jest delikatny i pozostawia skórę miękka, delikatnie nawilżona. Cena 4 zł.

Care Cocoa Butter regenerująco-odżywczy krem do rąk. Używa go moja Mama i bardzo go chwali. Dobrze wygładza i nawilża dłonie. Cena 5zł.

Care 3w1 krem do rąk skórek i paznokci z olejkiem arganowym. Jeszcze nie używałam, ale może być fajny :) Cena 5zł


Advance Techniques Maroccan Argan Oil. Olejek- serum do włosów. Bardzo ładnie nabłyszcza i zapobiega puszeniu się włosów. Cena 10 złotych. 

Care Silky Body Lotion. Mój ulubieniec. Ma lekka, ale silnie nawilżającą konsystencję i bardzo ładny zapach. Cena to 9 złotych.  


Avon Gel Finish w kolorze Red Velvet. Bordowy z drobinkami.
Golden Rose Rich Color numer 76. Czysta biel.
Avon Nailwear Pro Golden Vision. Idealne, chłodne złoto.
Avon Idealna Cera  korektor w sztyfcie. Jeszcze nie używałam. :)


Avon Nailwear Pro Decadence. Fiolet z niebieskimi drobinkami.
Avon Speed Dry Twilight Blue. Granat z shimerkiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz