poniedziałek, 6 sierpnia 2012

zakupy wakacyjne cz.2

Obiecalam, ze dokoncze ten post, wiec czynie swoja powinnosc. Niestety nie udalo mi sie zdac prawka, ale bede sie starac i tak szybko sie ie poddam :)

Postaram sie szybko opisac te kilka produktow, poniewaz robie to drugi razm gdyz raz mi sie nie zapisalo ;c

Nr1. INGLOT 6SS. Pedzel z wiewiorki. Koszt 31 zl. Pomacalam go i  wzielam. Miekki, ale sprezysty i idealny. :)


Nr 2. Niezastapione paletki firmy Inglot. Daja nam mozliwosc zaoszczedzenia miejsca, mozna wszystko miec w jednym miesjcu. Koszt sredniej paletki, takiej jak moja 15zl. Trwalosc jest swietna i bardzo je lubie, mysle ze kupie nastepne. W mojej paletce jak narazie znajduja sie cztery cienie z Kobo, jeden z Inglota i Catrice. Moze powieksze swoja kolekcje cieni z Inglota, ale dopiero kiedy chociaz troche pouzywam moje palety Sleeka.
Nr3.To jest moj pierwszy Duraline Inglota. kupilam go po obejrzeniu filmiku MAXINECZKI na youtube. Miala racje, jest to produkt do wszystkiego i moze zastapic wiele rzeczy. Odsylam do filmiku ( http://www.youtube.com/watch?v=fxibljyBn1 ), poniewaz to bezsensu pisac to samo co w filmiku. koszt 20zl

Nr4 Nareszcie skonczylam wszystkie balsamy i masla jakie mialam i skusilam sie na nowowsc Garniera Nawilzajaca Pielegnacja 7 dni. Na lato idealny. Mus delikatnie sie rozprowadza, szybko wchlania i nie pozostawia zadnego filmy. Wodnista konsystencja nadaje odswiezenia. Ma lekko ogorkowy zapach. Kosztowal mnie w okolicach 18 zl za 400 ml wiec to swietna cena. Jeden minus jaki widze? GDZIE JEST POMPKA?!

NR5 Limitowanka Essence Ready for Boarding opanowala mnie calkowicie. Znalazlam wreszcie kolor zoltego lakieru w cenie i odcieniu, ktory mi odpowiada. Zaplacilam 7,99 za standardowy lakier o standardowej jakosci. Mam go na paznokciach okolo 4dni z topem i wlasnie go zdrapuje do konca. Wytrzymuje mycie naczyc, kapiele w jeziorze do 4 dni wiec jest calkiem niezle jak za ta cene. Pedzelek standardowy.  Nie pokaze teraz tych obdartych, dolacze zdjecie jak bede miala nim pomalowane, ale moge dodac, ze przy dwoch artswach kryje calkowicie i wyglada jak w buteleczce. 

Na tyle zakonczymy.Taki dlugi post jest meczacy. Wole zrobic kilka maych postow recenzujacych, zeby bylo wygodniej, poniewaz bede i tak takie robic. Pozdrawiam wszyskich ktorzy tutaj zagladaja, nawet przez przypadek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz