wtorek, 12 marca 2013

Pędzle Real Techniques- MAM I JA!

Mogę się założyć, że wszystkie dziewczyny znają Samanthe Chapman z kanału na yt Pixiwoo. Sam zaczęła produkować pędzle, które wszyscy zachwalają pod niebiosa. Kiedy miałam zastrzyk gotówki skusiłam się na dwa pędzle Real Techniques. Zamówiłam je na stronie alledrogeria.pl. Dostawa była ekspresowa, bo w dwa dni mogłam się już cieszyć nowymi zabawkami :)

Paczka przyszła zapakowana bardzo szczelnie. Na dwa małe pojemniczki wykorzystano wielki karton i dodatkowo wypełniono go trocinami z papieru, żeby produkt doszedł nieuszkodzony. Bardzo mi się podoba to jak alledrogeria.pl pakuje swoje produkty. Zamawiamy jedna małą rzecz, a ona przychodzi w wielkim kartonie obwinięta bombelkową taśmą tak, że nic nie widać :)
 
Technicznie: pędzle wykonane są z włosia typu taklon  (chyba duo fiber) z lekkimi aluminiowymi rączkami, równo ściętymi, co umożliwia postawienie pędzla 'na baczność'.
Jeden z pędzli to pędzel do podkładu Foundation Brush.


Plusy:
-ciekawy kształt-  plaski i ścięty
- nie robi bardzo widocznych smug, tak  jak to bywa z języczkowymi pędzlami
-bardzo ładnie się prezentuje
-jest bardzo dokładny, wchodzi w każdą szczelinkę, np. koło skrzydelek nosa
-nie miałam jeszcze pędzla do podkładu, który dałoby sie tak łatwo do plukać z resztek produktu
-nie chłonie podkładu do wewnątrz
-cena: około 35złotych 

Minus, pędzle jest aż nadto sztywny, przez co ciężko zmienić nim kierunek ruchu.

Drugi pędzel jaki zamówiłam to pędzel do rozcierania cieni, przynajmniej tak prezentowała go alledrogeria.pl. Moim zdaniem nada się do wszystkiego. Nazywa się po prostu Shading Brush

Plusy:
-znowu wygląd mnie bardzo urzekł
-lekkość z jaką operuje się tym pędzelkiem
-delikatny dla powieki
-włoski narazie nie zafarbowały
Minusem jest cena, 27 złotych to trochę za dużo jak na pędzel do cieni, z Hakuro możemy kupić za około 20złotych, a myślę, że jakością dorównają temu
Pędzelki są godne uwagi, ale nie koniecznie trzeba mieć ich całą kolekcje. Ja wybrałam specjalnie takie, bo te są moim zdaniem najpotrzebniejsze. Nie wiem czy skuszę się na jakieś kolejne sztuki, bo jednak bardziej mi przypadły np pędzle Ecotools. Jak macie więcej kaski i chcecie sobie spróbować czegoś nowego to polecam, a jak chcecie mieć dobrą jakość za niższą cenę to sięgnijcie po Hakuro.

Pozdrawiam i jakie pędzle polecacie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz