piątek, 1 marca 2013

Haul luty 2013

Skończył się luty, więc trzeba go jakoś podsumować. Najpierw zakupowo.
W tym miesiącu pochłonęło mnie Yves Rocher, bo kupony, bo coś fajnego itd :) Skupiłam się baaardzo na pielęgnacji, wszystko pokończyłam i niektóre rzeczy odkupiła, a to mi się rzadko zdarza.
1.Yves Rocher Tradition deHammam Oliwka pod prysznic z olejkiem arganowym200ml/29zł
2.Yves Rocher Nutritive Vegetal Aksamitny Tonik 200ml/29zł
3 .Yves Rocher Nutrive Vegetal 7dniowy Zestaw do pielęgnacji suchej skóry około 6złotych
4. Yves Rocher Nutrive Vegetal Krem odżywiający na dzień 24h 50ml/40zł
5. Yves Rocher Nutrive Vegetal Balsam intensywnie odżywiający na noc 50ml/40zł
6. Yves Rocher Pure Calmille żel do mycia twarzy 200ml/18zl
7. Yves Rocher Beaute des Mains Pielęgnujacy krem do rąk i paznokci 75ml/18zł
8.Yves Rocher Krem BB Jasny 50ml/50zł
 Dwie kosmetczki, które dostałam i opakowanie na wszystkie karty :)
 1. Luksja płyn do kąpieli Lemon Pie 1l/9.90zl
2.Isana Żel pod prysznic melon i gruszka 300ml/3zl
3.Joanna jedwab do włosów 30ml/15zł
5.dwa pojemniczki na kremy z Rossmanna. 1,50sztuka
6.Pasta Sensodyne ProSzkliwo 75ml/9zl
7.Lady Speed Stick antperspirant 5zł
8.Babdream szampon 250ml/5zl

I jedyne dwie rzeczy z kolorówki. Eye liner żelowy z Essence za 11zł i puder w kompakcie Affinitone MaybellineNY 15zł.

Nie patrzcie na te ceny, bo większość rzeczy kupiłam w promocji i wziełam ceny z internetu:)

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Mam ten żel z YR oraz krem do rąk. Jestem nimi zachwycona. W ogóle bardzo lubię te firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te kosmetyczki i opakowanie na karty bardzo mi się podobają. Lubię ogromnie połaczenie szarości z różem :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kosmetyczki! Ja też kupiłam właśnie ten żel pod prysznic z Isany, ale jego zapach mnie drażni;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez strasznie draznil, uzywalam do mycia rak. :)

      Usuń