piątek, 22 marca 2013

Yves Rocher Tradition de Hammam, oliwka pod prysznic

W Yves Rocher są oferty tygodnia dla klientek z kartą. W związku z zimnem i chłodną aurą zakupiłam oliwkę pod prysznic o nazwie Tradition de Hammam. Zawiera olejek arganowy i same dobroci, które mają nawilżać naszą skóre i bla bla bla.
Producent: Wzbogacony w olejek arganowy z upraw ekologicznych, olejek pod prysznic o aksamitnej konsystencji zamienia się na skórze w delikatne musujące mleczko. Odżywia skórę podczas kąpieli.

Konsystencja jest aksamitna, lekko lejąca, ale nie ucieka przez palce. Nie mogę się do niej przyczepić, szybko spływa z butelki, więc nie musimy się denerwować. Nie poczułam efektu 'musującego mleczka'. Nawilżenie jest małe, ale ja mam bardzo suchą skórę, więc i tak musiałam się posmarować.


 Wydajność była bardzo średnia. Produkt słabo się pieni i słabo rozprowadza po ciele, więc jest wrażenie 'niedomycia' i idzie kolejna porcja produktu, która przez mało poręczne opakowanie i za szeroki otwór jest za duża.
Opakowanie jest strasznie dziwne. Korek jest mały, kiedy mamy mokre ręce nie jest tak łatwo go odkręcić, ucieka pod prysznicem, trzeba się trochę namęczyć, kiedy mamy dłonie w pianie i chcemy znowu go odkręcic, łatwo może się wylać przez niedokręcenie. No powinni nad tym popracować. Na całe szczęście nie odeszły naklejki i orientalny look został zachowany, za co na plus.

Produkt zawiera fitosterole, które mają chronić naszą skórę przed utratą wody, ok, cieszy mnie to. Jest jakaś pochodna SLS, a olejek arganowy jest dopiero po 'zapachu', który jest lekko mdły, ale podobny do tych wszystkich kremików z olejkiem arganowym. 



Nie kupię więcej tego produktu. Za wysoka cena do jakości, regularna to 29.90 za 200 ml. Mało wydajny, skończył się może po dwóch tygodniach. Jeśli ktoś lubi i mu odpowiada to ok, mi średnio przypadł do gustu i nie wrócę do niego. Może uda mi się skończyć to co mam ;p

Pozdrawiam :)

P.S. Kocham moją Mamkę. Kupiła mi dwa balsamy z  Decubanu, więc poużywam i i coś napisze, myślę, że już niedługo :)

Zdałam egzamin na prawko! Szczęście ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz