sobota, 30 marca 2013

Yves Rocher szampon do włosów blond z rumiankiem

Moje włosy blond po zimie są trochę matowe, więc wyciągnęłam z szafki z zapasami coś, żeby ożywić kolor i jak nigdy przeżyłam wielkie rozczarowania. Wiem, ze od szamponu nie mogę wymagać Bóg wie czego, ale chociaż trochę mógłby podrasować wygląd moich włosów. Mowa o Yves Rocher, Reflets Naturels [Natural Highlights], czyli szamponie do włosów blond, który ma nadawać świetliste refleksy.


Moje włosy, jak każde włosy blond są delikatne i cienkie. Potrzebują lekkiego naiwlżenia i tego blasku. Niestety ten szampon tego nie daje. Włosy są zwykłe, umyte, nie uniesione i nie błyszcza.
Opakowanie ma 200 ml i kosztuje około 10złotych w promocji. Dość sposo jak na szampon, ale testowac trzeba. Dziurka standardowa. Konsystencja dosc gesta, wydajność calkiem niezla. Zapach jest okropnie słodki, troche duszacy, wiec dzielilam sie nim ze swoimi pędzlami.


Kosmetyk 'naturalny'? SLSów pełno, wyciąg z rumianka, który ma byc według producenta, jest na szarym końcu. Jak lubię ich kosmetyki, tak tego więcej nie kupię, zostanę przy Alterrze (?)

To chyba pierwszy kosmetych z YR na którym się zawiodłam. Wystrzegam się teraz ich szamponów, nawet jak są w świetnych promocjach. 


Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nic nie miałam z YR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to próbuj, mają wiele ciekawych produktów. Najlepsze oferty są jednak na stronie internetowej :)

      Usuń