poniedziałek, 13 stycznia 2014

Nivea HydroCare odżywka

Odżywki są u mnie podstawowym produktem do pielęgnacji włosów. Nie wymagam od nich wiele,tylko pomóc mi rozczesać i wygładzić moje włosie. Produkty Nivea ostatnio bardzo polubiłam i zużyłam ich dwie odżywki, trzecia czeka w kolejce. Dzisiaj o mało rozpowszechnionej masce Nivea Hydro Care.


Bardzo podobają mi się opakowania. Jest to duży plus, że stoją zakrętką do dołu, naklejki się nie ściągają, napisy zostają, a zamknięcie jest solidne. Pojemność to 200ml, klasycznie, a cena jest różna od 6 złotych w Biedronce, po okolice 8 w drogeriach.






Konsystencja produktu jest gęsta, ale mniej treściwa niż odżywki Long Repair. Nie obciąża włosów. Pozostawia je lekkie i sypkie. Nawilżenie, nie jest bardzo silne jak po masce, ale jest wystarczające jak na codzienne potrzeby. Bardzo podoba mi się jej zapach. Jest lekki, delikatnie kwiatowy. Utrzymuje się na włosach cały dzień. Po tej odżywce świetnie rozczesuje się włosy, szczotka po prostu sunie!


Wrzucam moje końcówki, które nie dostały po tej odżywce olejku. Produkt trochę za mało je nawilżył, co widać. Są roztrzepane, szorstkie i wyglądają na rozdwojone, naprawdę takie nie są.


Wrzucam skład dla ciekawych. Ja po raz setny podkreślam, ze znawcą nie jestem i nigdy nie będę :)

Nivea Odżywka nawilżająca Hydro Care

 Plusy:
-dobre nawilżenie,na codzienne potrzeby
-zapach
-opakowanie
-pojemność
-cena
-włosy dobrze się rozczesują
-pozostają lejące
-nie obciąża
-łatwo się zmywa

Minusy:
-trochę za słabo nawilżała mi końcówki, był konieczny olejek lub jedwab

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz