wtorek, 7 stycznia 2014

Rock na paznokciach!

Poszukiwania czerwieni idealnej będą trwały do końca świata, ale ja chyba ją znalazłam. Kolor Rock'n'Roll z Rimmel salon Pro to cudowna czerwień, nie wiśniowa, nie winna, po prostu intensywna, zgaszona i głęboka. Uwielbiam ten lakier. Gościł namoich paznokciach całe święta. Tylko czym są święta bez błyskotek? Dlatego połączenie Rimmela z Jolly Jewels. Zmywałam i nakładałam :)


Rimmel Salon Pro w numerze 703 Rock'n'Roll i Golden Rose Jolly Jewels w numerze 116. Czerwona baza z zatopionymi złotymi sześcianami i czarnymi kropeczkami. Jak na lakier z grubszymi elementami bardzo dobrze się utrzymuje,do 3 dni. Nie ma problemu z jego nakładaniem,trzeba uważnie rozkładać drobinki. Ja zaweszenakładam dwie warstwy dla równego efektu. Lakier z Rimmela utrzymuje się do 5 dni na moich paznokciach. Nie ma z nim problemów i tyle.






Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz