piątek, 30 listopada 2012



Wybaczcie mi, że nie pisałam nic w ostatnich dniach, ale mam totalne urwanie głowy. Nareszcie zaczął sie weekend, więc postaram się zasypać ciekawskich swoimi ulubieńcami, postami które stworzyłam na bloggerze w swoim telefonie, opiszę troche moich ulubieńców listopadowych, małe zakupy z promocji w Rossmannie i Inglocie. Zapraszam wszystkich spragnionych.

Oddali matury próbnme i co mogę powiedzieć? Więcej było hałasu i stresu, ze w ogole miały sie odbyc, a tu dupka, połowa klasy nie zaliczyła matmy. Ja z moimi 40% byłam trzecia w klasie razem z koleżanka. Strasznie cienko ;c Teraz muszę się wziąć za ciężką pracę nad sobą i moją edukacją. Grudzień zapowiada sie bardzo ambitnie.

Mam jeszcze jedno pytanie, czy Wam tez nie chce sie dodawać posty? tracę już całkowicie cierpliwość ;c

Przypomniała mi się ta bajka z mojego dzieciństwa. Czy piesek Droopy nie jest uroczy? :)

Tym smiesznym i miłym akcentem, zegnam Was serdecznie. Miłej zabawy ostatkowej :)

P.S. Doszły mnie słuchy, ze Alterra zmienia szatę graficzna i dlatego nigdzie nie mogę znaleść mojego ukochanego kremu do mycia twarzy.

2 komentarze:

  1. Powodzenia! A z maturą na pewno dasz radę do maja jest jeszcze trochę czasu

    OdpowiedzUsuń