czwartek, 28 lutego 2013

Tarty Yanklee Candle

Mam i ja! :) Strasznie się napaliłam na te woski, bo lubię świeczki i wszystko co pachnie w pomieszczeniach. Kupiłam cztery, bo nigdy nie miałam z nimi styczności, a z blogów i opisów mało można wywnioskować co do zapachu. :)
Swoje woski zamówiłam na stronie http://www.krainaswiec.pl/  Zamówiłam je do paczkomatu, bo nie będzie mnie w domu przez miesiąc.  Paczka przyszła bardzo szybko,bo w dwa dni już na mnie czekała do odebrania. Wszystko było dobrze opakowane i woskom nic się nie stało.
 Kupiłam cztery sztuki. Każda po 6złotych. Wyglądają bardzo uroczo. Właśnie rozpaliłam ten który możecie zobaczyć na dole. Zapach jest cudowny. Wystarczy mały kawałeczek, żeby rozpuścił się w kominku i pachnie w całym pokoju. Cuuuuudownie :)
Teraz te, które kupiłam




Jak narazie jestem super zaskoczona jakością tych wosków. Bardzo mi się podobają, ale zostaję na tych małych tartach, bo 90złotych za słoik świeczki to nie dla mnie.

Pozdrawiam i jakie zapachy jeszcze polecacie?

3 komentarze:

  1. Wyobrażam sobie jak pięknie muszą pachnieć te świeczki :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę wszystkie dziewczyny nimi kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bo pięknie pachną i są dość tanie :)

    OdpowiedzUsuń