środa, 4 września 2013

Moje zamowienie ze zrobsobiekrem.pl, czyli kilka nowosci

Moje dwie kuzynki mają bardzo problematyczna cere. Naczytały się o OCM i chciały zamówić składniki ze strony zrobsobiekrem.pl. przyłączyłam się do ich zamówienia, bo już dawno mnie kusiło spróbowanie hydrolatów i maseł. Oto moje zamówienie.


Jak już wspomniałam głównym powodem były hydrolaty. Zamówiłam dwa, jeden z róży bułgarskiej, a drugi z kwiatu głogu. Różany ma przepiękny zapach, nie mocno intensywny, ale delikatny i prawdziwy. Ma właściwości nawilżające, więc posłuży mi za tonik. Ten z głogu pachnie średnio, mam nadzieję, że nie będzie mocno wyczuwalny, bo zamierzam go używać do pielęgnacji włosów. 






Jestem wielką fanką peelingów i używam ich systematycznie. Dlatego kupiłam trzy. Mają po 50g i każdy kosztuje po 3.99. Trochę się zdziwiłam, bo one są sypkie. Drogeryjne peelingi są mokre, a te to są prawdziwe zmielone nasiona poziomki, truskawki i maliny. Niestety ich zapachy nie są takie jak prawdziwych owoców. Jeszcze nie używałam i muszę poczytać o nich chwilę, bo nie wiem czy można je z czymś mieszać, albo nadają się na sucho.



Rafinowane masło kakaowe kupiłam, żeby używać do nawilżania stóp i innych suchych miejsc na moim ciele. Niestety nie pachnie praktycznie w ogóle, a jego konsystencja jest tak twarda, że ciężko ją wydobyć. Coś jeszcze z nim wymyślę. Mleczko pszczele podobno jest bardzo nawilżające, więc myślę, że nada się na serum na noc, dodatek do maseczek itd. W tym szklanym opakowaniu z pipetką, widać rafinowany olejek migdałowy, który jeszcze nie jest używany, ale muszę zaczekać na denko olejku z Alterry i pójdzie w ruch na końcówki.



Uwielbiam wszelakie pojemniczki i dozowniki, zawsze je zbieram, kiedy coś zużyję. Pokusiłam się o dwie butelki ze spryskiwaczem. Będą świetne do hydrolatu z kwiatu głogu. Do tego mała, szklana buteleczka ze spryskiwaczem. Nie wiem jeszcze na co ją przeznaczę, ale może się przydać. :)


Zakupy nie duże, wszystko co mi jest potrzebne zakupione. Nie brałam nic na zapas, no może peelingi, ale i tak je zużyję. Co polecacie ze sklepu zrobsobiekrem.pl?

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz