niedziela, 23 marca 2014

Manicure hybrydowy- zaczynamy zabawę!

O paznokciach hybrydowych słyszałam już dawno temu, ale jakoś nigdy mnie nie kręciło chodzenie i płacenie za paznokcie po 100 złotych dwa razy w miesiącu. Kiedy zobaczyłam na blogu Kosmetycznej Hedonistki ten wpis, to oszalałam i hybrydy śniły mi się po nocach. Odłożyłam trochę pieniędzy, dobrze wszystko przemyślałam, zrobiłam kosztorys i zamówiłam! Wszystkie produkty, prócz lampy, kupiłam na stronie pazurki.com, są tak dostępne prawdopodobnie wszystkie kolory lakierów Semilac i produkty nie tylko do manicura hybrydowego, ale tez do akryli, żeli.


W skład mojego zamówienia weszły lakiery i produkty podstawowe:
Aceton 500 ml w cenie 10,30 zł link
Odtłuszczacz 250 ml w cenie 10,30 zł link
Blok polerski za 3 złote link


Oczywiście nie mogłam sobie odmówić kilku lakierów i obowiązkowo top i baza.
Top 10 ml w cenie 27 złotych link
Base 10 ml w cenie 27 złotych link
027 Intense Red 6 ml w cenie 26 złotych link
032 Biscuit 6 ml w cenie 26 złotych link
072 Caribbean Sky 6 ml w cenie 26 złotych link


No i najważniejsze lampa. Moja jest w kolorze różowym, zamówiłam ją na allegro. W środku widać 4 żarówki, w sumie ich moc wynosi 36W, czyli tyle ile potrzebują lakiery. Maszynka ma dwa czasy, jeden 120 sekund i ciągły. Link

Na razie zestawu użyłam dwa razy. Teraz na paznokciach mam numer 072, piękny błękit. Pokażę Wam go za jakiś czas, bo jest w fazie testów.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz