środa, 5 marca 2014

Żeluś od Pharmaceris

Pharmaceris seria A, czyli ciąg dalszy. Tutaj pisałam o lekkim kremie głęboko nawilżającym, a tu o multilipidowym kremie odżywczym. Obywa dwa produkty sprawdziły mi się super i byłam z nich bardzo zadowolona, ale nie będzie pełnego tematu bez jeszcze jednego malca.


Duoaktywny żel nawilżający pod oczy to bardzo przyjemny produkt, zamknięty w małym opakowaniu 15ml. Pomimo małej pojemności żelik starczył mi na około 2,5 miesiąca, a używałam go codziennie rano i wieczorem.

Konsystencja to żel, przezroczysty i  lekko wodnisty w kontakcie ze skórą. Szybko się wchłaniał i co mnie zaskoczyło świetnie nawilżał. Nie spodziewałam się tego. Myślałam, że będzie to lekka formuła pod makijaż, która będzie zawsze chłodna i świetnie nada się na opuchliznę ranem. Okazało się inaczej. Pomimo lekkiej konsystencji produkt okazał się bardzo odżywczy i nawilżający. Nie skarżę się na jakiekolwiek szczypanie czy podrażnień. Świetny produkt.


Pharmaceris A Opti - Sensilium Gel Duoaktywny żel nawilżający pod oczy


Plusy:
  • opakowanie
  • wydajność
  • szybkie wchłanianie
  • lekka, ale odżywcza konsystencja
  • nie podrażnił
  • dobre nawilżenie
Minus to cena, bo za 15 ml płacimy cenę jak za zwykły krem, czyli około 30-40 złotych. 




Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz