piątek, 24 maja 2013

WAKACJE!

Dzisiaj mam pierwszy dzień wakacji! Nareszcie! Mam pół roku i zaczynam czytać, ćwiczyć i pisaaaac! W końcu mogłam zacząć moją nową książkę o Marku Edelmanie, będę gotować z Ewą Chodakowską.


Pokażę Wam niedługo co kupiłam na promocji -40% w Rossmannie. Pamiętajcie, że ona jeszcze trwa i idźcie poczukać czegoś dla siebie. W miejscowościach obok mnie wielkie kolejki, dziewczyny robią zapasy, ja też wpadłam w ten szał i dwie stówki popłyneły. Z tego co policzyłam to zaoszczędziłam około 100 złotych :)  Przez co powiększyłam swoją kolekcję lakierów o 4 sztuki i stwierdzam, ze jestem zboczona na punkcie różowych lakierów. Przyszły do mnie wzorniki i okazało się, że mam około 20 lakierów w odcieniach czerwono-różowych. Pokażę Wam je w następnych postach.


Jutro zaczynam remont w pokoju, więc moze mnie tu nie być, ale postaram się z całych sił chociaż słówko i zdątko wrzucić.

 Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz