wtorek, 21 maja 2013

Fiołek za trzy złote? Sipmle Beauty mini nr 31

Po przejrzeniu swoich lakierów wpadłam na genialny pomysł skompletowania kilku letnich kolorów. Przypadkiem kupiłam malutki lakier z Simple Beuty. Nie chciałam wydawać niewiadomo jakich milionów na kolory, które będą nadawać się na plażę, więc skusiłam się na małe opakowanie (5ml) i niską cenę (3.50złotego).


Kolor jest super, numer 31, piękny fiołek. Konsystencja też całkiem niezła, nie jest lejąca ani bardzo gęsta. Łatwo się go aplikuje i ma bardzo mały pędzelek. Krycie przy dwóch warstwach. Najgorzej jest z trwałością. Trzy dni max i to z topem. 


Nie wiem czy kupię jeszcze jakikolwiek lakier z tej firmy, bo pomimu trzech złotych, to wkurza mnie jego trwałość. Czekam na lakiery z promocji w Rossmannie. Juz tylko dwa dni xd

Jakie małe i tanie lakiery polecacie?

2 komentarze: