piątek, 25 lipca 2014

Oliwkowy BioDermic

Znaleźć dobry krem do twarzy to wyjątkowy wyczyn. Pomimo tego, że na rynku mamy masę produktów, odpowiednich do potrzeb naszej skóry jak się okazuje jest niewiele. Naszukałam się i potestowałam już masę nawilżających emulsji, gęstych i treściwych, tych lżejszych, naturalnych, polskich, rosyjskich i dalej nie jestem pewna czy znalazłam najlepszy dla siebie. Oczywiście kilka wspominam z uśmiechem i myślę sobie 'Tak, to był dobry krem'. Dzisiaj o jednym z takich produktów.



Z firmą BioDermic nie mam wielkiego doświadczenia. Gdzieś mi się obijało o uszy ich serum z kwasem hialuronowym, ale kiedy chciałam je zamówić okazało się, że jest już wycofane. I tak słuch zaginął. Będąc w Hebe zobaczyłam promocję na kremy z serii oliwkowej dla skóry suchej i wrażliwej. Krem na dzień miałam "jakiś tam", a brakowało mi porządnie nawilżającego na noc. Przypomniałam sobie opakowanie z tłoczkiem od serum, więc byłam pewna, ze ten krem też w takim będzie. Niestety w kartoniku chowała się klasyczna tubka z miękkiego plastiku, z której łatwo wydobyć produkt. Pojemność to 50ml, a cena regularna około 35 złotych.

Konsystencja jest bardzo gęsta i treściwa. Idealna jak na produkt na noc. Uwielbiam kiedy się budzę i czuję, że coś jeszcze na tej twarzy jest. Tak właśnie działa ten produkt. Bardzo ciężko się wchłania, ale nie jest tłusty tak jak klasyczny Nivea. Zapach jest bardzo delikatny, nie drażniący i oliwkowy.

Nawilżenie jakie odczuwam po przebudzeniu jest ze mną przez cały dzień. Dzięki temu, nie muszę rano nakładać cięższych kremów. Skóra jest miękka, nawodniona. Suchości jakie wyskakują mi na nosie zostają zniwelowane. Moja twarz nie przetłuszcza się w ciągu dnia.  



 INCI: AQUA, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL, OLIVE OIL DECYL ESTERS, GLYCERIN, HYDROXYPROPYL STARCH PHOSPHATE, CETEARYL OLIVATE, SORBITAN OLIVATE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, OLEA EUROPAEA OIL UNSAPONIFIABLES, BUTYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, HYDROGENATED OLIVE OIL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA FLOWER EXTRACT, POTASSIUM OLIVOYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PHENOXYETHANOL, PARFUM, GLYCERYL STEARATE, DMDM HYDANTOIN, METHYLPARABEN, PHYTOSTEROLS, OLEA EUROPAEA LEAF EXTRACT, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, TOCOPHERYL ACETATE, TOCOPHEROL, SODIUM BENZOATE, SODIUM CITRATE, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, ISOBUTYLPARABEN


Skład jest długi, ale znajdziemy w nim ekstrakty i olejki.

Pozdrawiam :)

1 komentarz: