wtorek, 1 kwietnia 2014

Szybki spray z Gliss Kur

Moja pielęgnacja włosów to temat rzeka. Bardzo lubię dopieszczać moje kosmyki. Nie męczę ich suszarką, prostownica, lokówką. No może raz w miesiącu na jakieś większe wyjście chce z nimi coś zrobić, ale oczywiście później idzie maska, olej i inne produkty odbudowujące. Niestety włosy muszę myc codziennie i czeszę je po myciu, chociaż wiem, że nie powinnam. Dlatego z pomocą przychodzą mi odżywki w sprayu.
O produktach Gliss Kur kilka razy już było na blogu. Na moich włosach sprawdzają się bardzo dobrze i tak też było tym razem.


Opakowanie to butelka 200 ml z najlepszym jaki miałam atomizerem. Cudownie rozpryskuje się na włosach. Cena odżywki to okolice 10-15 złotych. Przy codziennym używaniu wystarczyła mi na około 3-4 tygodnie.

Produkt zawiera olejki, dlatego jego formuła jest tłustawa i dwufazowa. Zapach jest lekko orientalny, ale nie nachalny i nie duszący. Delikatnie czuć go w ciągu dnia.

Produkt nie obciąża włosów. Bardzo je wygładza i nabłyszcza. Moje włosy o umyciu najczęściej są poplątane i spryskane tą odżywką cudownie się rozczesują. Nie mam żadnych kołtunów i powyrywanych włosów.

Bardzo lubię tą odżywkę i myślę, że jeszcze do niej wrócę, bo nie miałam już dawno produktu, który sprawia że moje włosy są jak jedwab, lśniące, mocne i lejące. Uwielbiam!

Pozdrwiam :)

5 komentarzy:

  1. właśnie kończę ten sprej i go uwielbiam zresztą pozostałe warianty też bardzo lubię i zawsze jak kupuję ten sprej to zmieniam serie Gliss Kura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dlugo uzywałam Pantene, ale ten pobił wszystkie inne!

      Usuń
  2. Niedawno kupiłam "psikacz" z Gliss Kura, tylko inny wariant i muszę przyznać, że faktycznie jest świetny! Ułatwia rozczesywanie i dzięki niemu nie wyrywam ani nie łamię sobie włosów przy czesaniu, jak wcześniej. No, może nadal, ale w mniejszym stopniu, a to już coś. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę nad innymi rodzajami. Który polecasz?

      Usuń
  3. Dawno nie miałam już żadnej z tych odżywek, mam ochotę na wrócenie do nich i na pewno przy najbliższej promocji wpadnie do mojego koszyka.

    OdpowiedzUsuń