wtorek, 12 sierpnia 2014

Ulubieniec ♥ Avon Foot Works zmiękczający krem do pięt

Już pisałam kilka postów temu o produkcie z Avonu, był to scrub do stóp z solą morską. I wspominałam, ze jak dla mnie ich kremy są jednymi z lepszych. Dlatego dzisiaj o jednym z takich kremów, który nie tylko, że urzeka swoim wyglądem to na dodatek działaniem.


Avon zmiękczający krem do pięt, to jak na razie mój i mojej Mamy ulubiony krem z całej serii Foot Works. Opakowanie 75ml, starcza na około miesiąc codziennego stosowania. Wykonane z miękkiego plastiku umożliwia w łatwy sposób wyciągnięcie zawartości do końca, bez obcinania i dłubania. Nienawidzę tego. Motylki, które wyglądają po prostu ślicznie w moim koszyczku z kosmetykami sprawiają, że bardzo się raduję od samego patrzenia :)

Konsystencja kremu jest gęsta, kremowa i dobrze się rozprowadza. Krem szybko się wchłania, nie tłuści pościeli. Nie polecałabym go używać na dzień, bo zostawia powłoczkę. Jest ona bardzo przyjemna, ale myślę, ze  stopa mogłaby się ślizgać w sandałkach.

Co do efektów jakie ten krem daje na skórze. Po zimie moje stopy nie były w rewelacyjnym stanie. Owszem, zawsze staram się o nich pamiętać. Niestety grube buty, skarpety potrafią poczochrać skórę. W marcu zaczęłam reaktywację moich stóp. Najpierw masło shea i skarpetki. Kiedy zaczęło się robić gorąco zaczęłam używać tego właśnie produktu. Muszę przyznać, ze zauważyłam lepsze efekty niż po maśle. Skóra była na maxa wygładzona. Nawet moja współlokatorka zauważyła, że mam bardzo miękkie stopy. Uwielbiam ten krem i już mam następne opakowanie.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz