niedziela, 10 lutego 2013

Paletka cieni Manhatta i pierwszy makijaż :)

Hej hej hej! Wreszcie koniec tego tygodnia, który mnie wykończył w stu procentach. Trzy matury pod rząd, cuuudownie ;c Dlatego wracam do Was z małą, ale przydatną (tak myślę) recenzją. 
W piątek będąc na dworcu miałam jeszcze chwilę do autobusu, więc udałam się do olsztyńskiej Dekady. Weszłam do Rossmanna, ale nic szczególnego nie wpadło mi w oko. Wracając zaszłam do Pepco i obejżałam wszystko co tam można było obejrzeć, ale znowu nic. Przy kasie zauważyłam kosmetyki w super cenach. Pogrzebałam i znalazłam te dwa małe szkraby.
 Lakier Colour Chic nr37. 4,99zl
Paletka trzech cieni Manhattan 9,99
 Cienie są w bardzo ładnych odcieniach. Lubię takie lekkie pomarańcze i brzoskwinie. Bardzo ładnie rozświetlają powiekę i nadają świeży wygląd zmęczonym oczom.
 Nie wiem jaki to numer, więc wrzucam tył opakowania.
 Nie wymagałam od tych cieni szczególnej pigmentacji, trwałości itd, podkusiła mnie cena i muszę przyznać, że się nie zawiodłam. Wytrzymały cały dzień na podkładzie, bo zapomniałam zabrać do domu bazy, bardzo ładnie się rozcierają, i dają lekkie satynowe wykończenie. Drobinki są bardzo zmielone i nie rzucają się w oczy jak dyskotekowa kula. Cienie nie osypały się, ani nie zbladły podczas rozcierania. Kolory są opalizujące na złoto.

 Lakieru jeszcze nie używałam, ale jak tylko go użyje to wrzucę zdjęcia.  Ma bardzo dużo kolorowych drobinek, wyróżnić można duże srebrne. Bardzo fajnie będzie się komponował z ciemnymi kolorami lakieru.
 A teraz prezentacja cieni na oku i mój wczorajszy makijaż. 


Kosmetyki których użyłam:
-Paletka cieni Manhattan 9,99zl
-podkład rozświetlający Inglot LW200 46zl
-Tusz Yves Rocher Sexy Pulp 40zl
-Puder sypki Inglot -żółty217 22zl
-Korektor w kremie Inglot 64 18zl
-Rozświetlacz Paese Wiosenna Mgła Pudrowa 11 Mglisty Poranek 24zl
-Róż Sleek Make Up Life's a peach 922 około 24zl
Pędzle:
-Ecotools duży pędzel do pudru 30zl
-Ecotools pędzel języczkowy do podkładu około 25zł
-Ecotools pędzel do cieni bardziej spiczasty 19,90zl
-Ecotools pędzel do cienie płaski 19,90
-Hakuro H24 pędzel do różu okolo 25zl

Co sądzicie na temat kosmetyków z Pepco? Myślicie, że to jakieś oszustwo, że ich ceny są tak zaniżone?
Pozdrawiam :)


1 komentarz:

  1. Nie widać, że użyłaś tak dużo tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń