wtorek, 5 lutego 2013

Paznokcie dnia :)

Lubię oglądać zdjęcia paznokci na blogach :) Dlatego wrzucam Wam moje do wczoraj obecne paznokcie.





Jest to kolor 500 caramel cupkake. Klasyczny beż, idealny na dzień. Schnie błyskawicznie przy dwóch warstwach. Wytrzymuje około 2dni. Maluję nim paznokcie, kiedy nie mam czasu i jest mi szybko potrzebny jakiś neutralny kolor. Pędzelek jest szeroki, więc aplikacja jest szybka i łatwa. Jak widać na zdjęciu lakier ma delikatne perłowe drobinki, których nie widać na paznokciu, ale nadają bardzo fajny błysk. Z tej serii mam jeszcze czerwony lakier, który także jest bardzo fajny, ale o nim kiedy indziej :)





Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. a dzisiaj jakie są w takim razie? :-)
    śliczny nudziak!

    przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń