poniedziałek, 10 czerwca 2013

Niewidzialny biustonosz- Eveline superskoncentrowane serum do biustu

Ujędrnianie i pielęgnacja ciała tak mi weszła w nawyk, że poświęcam na to około 30 minut dziennie, dla niektórych to dużo, a dla innych mało, ale mi wystarcza.
Jednym z produktów który używam jest Eveline Super skoncentrowane serum modelujące do biustu.
Nie wiem ile opakowań tego produktu zużyłam. Pamiętam, że używałam go już w gimnazjum, później przestałam na długi czas i powróciłam. Używam go już prawie pół roku i zauważyłam rezultaty.






Zdaję sobie sprawę, że pół roku to dość długo, ale to w końcu ciało, a ono nie zmienia się w ciągu miesiąca, a ten kosmetyk ma dać więcej niż nawilżenie.

Serum błyskawicznie wypełnia, rzeźbi i podnosi biust. Już po pierwszym użyciu tworzy mikrosiateczkę na kształt "niewidzialnego biustonosza", dając efekt push-up. Skutecznie zwalcza objawy opadania, utraty jędrności i elastyczności biustu. Nadaje piersiom bardziej pełny, okrągły kształt. Zawiera wyselekcjonowane składniki: Volufiline (ekstrakt z azjatyckiej rośliny Gardenia Asiatica), kwas hialuronowy, Centella Asiatica, Algi Laminaria, Acacia Collagen oraz kofeinę.

Słowa producenta brzmią naprawdę obiecująco, ale jak zawsze tylko część zostaje spełniona. W tym przypadku ta większa. Co do niewidzialnego biustonosza to mam pewne zastrzeżenia, ale ujędrnienie, zaokrąglenie i poprawa wyglądu skóry jest znaczna. Piersi wyglądają ładnie, są uniesione (pomimo tego, że biegam), skóra jest jędrna, twarda i nawilżona. Używam produktu też na szyję i dekolt, nic mnie nie uczuliło.


Od początku. Produkt zamknięty jest w klasycznej tubie, którą trzeba niestety rozcinać, żeby wyciągnąć produkt do końca. Konsystencja bardzo zbliżona do delikatnego masła. Zapach jest delikatny, szybko się ulatnia. Produkt wchłania się błyskawicznie i nie pozostawia śladów na uraniach, więc można go stosować także wciągu dnia.

  Pojemność tuby 150ml/200ml. Cena około 13złotych.



Producent nie oszukuje nas także co do składu, ekstrakty i oleje są wysoko postawione, a nie na szarym końcu, jak u większości. Serdecznie polecam ten produkt, kiedy ktoś nadwyręża swoją skórę, np bieganiem.

Produkt może oklepany i wszystkim dobrze znany, ale według mnie najlepszy i godny polecenia, chyba ze ktoś jest uczulony na któryś składnik.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz