wtorek, 18 czerwca 2013

Rimmel Salon Pro 313 Cocktail Passion

O wielkiej zmianie szaty i formuły lakierów Rimmel wiedzą wszyscy.Podczas promocji w Rossmannie pokusiłam się o jeden kolorek i nie pożałowałam. I myślę, ze to nie ostatni lakier z tej serii, jeśli będzie w promocji, oczywiście.

Buteleczka prosta, czarna zakrętka, ostro ścięta, numer i kolor nie ścierają się, więc wiemy z jakim lakierem mamy do czynienia. Pędzelek jest szeroki. Można pomalować paznokieć jednym pociągnięciem. Krycie przy dwóch warstwach, wysychanie max 10 minut. Konsystencja dość gęsta.


I po prostu WOW! Co za trwałość. Ten piękny i głęboki kolor utrzymywał się na moich paznokciach 5 ni (na zdjęciu 5ty dzień). Nic nie odprysnęło, a dałam mu niezły wycisk (malowałam i szpachlowałam ściany w swoim pokoju xD)
Kolor na paznokciu trochę mnie zaskoczył, bo spodziewałam się koralu nasyconego, ale nie odblaskowego.

Czekam na promocje i następne buteleczki, bo cena 19 złotych trochę odstrasza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz