poniedziałek, 24 czerwca 2013

Wiosenna wyprzedaż!

Nie jestem typem zakupoholiczki ciuchowej. Nie lubię i nie potrafię kupować ubrań. Coś musi mnie zachwycić w 100% żebym to kupiła i tak też było tym razem. W związku z wiosenną wyprzedażą wybrałam się do Ostródy, do nowej galerii xD Nic mi się nie podobało, więc zaszłam do Housa po koszulki dla mojego brata. Zauważyłam stojak z sukienkami od 39.99zł. Pogrzebałam i mam!




Piękna sukienka w kolorze pastelowej cytryny. Przedłużana z tyłu, przezroczyste plecy, mały rękawek, ściągacz w talii z paseczkiem. Jest świetna. Idealna z czarnymi dodatkami na sobotnią osiemnastkę :)
Cena to tylko 59,90 z 99,90





Długo się zastanawiałam nad koronkową sukienką i stwierdziła, że jeżeli znajdę gdzieś jakaś tanią to kupię. I znalazłam! Kolor sukienki to delikatny łosoś, odcinana w talii, przezroczyste plecy, dół rozkloszowany. Bardzo wygodna i nadaje się na każdą okazję :)
Była w tej samej cenie co poprzedniczka, czyli 59,90


Ostatnia ciuchowa zdobycz tego tygodnia to tunika z małego sklepiku, która porwała mnie swoim kolorem i wzorem, azteckim? Ten czarny pas przy dekolcie jest przezroczysty co świetnie wygląda i chłodzi :) Tuniczka jest przedłużana z tyłu i ma paseczek w talii. Niestety jest za krótka na sukienkę ;c
Kosztowała tylko 20złotych.

To tyle jeśli chodzi o moje ciuchowe zdobycze. Jutro kupuję swoją wypatrzoną walizkę i myślę, że ją wam przedstawię. Jest różowa! <3

2 komentarze:

  1. Pierwsze dwie sukienki są urocze! Żółta marzy się od dawna, ale muszę oszczędzać na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza sukieneczka - łał! Od razu wpadła mi w oko. Idealna na lato. Pozostałe dwie również świetne! :))

    OdpowiedzUsuń