wtorek, 25 czerwca 2013

Pielęgnacja moich włosów w czerwcu 2013

Włosy temat, który zawsze pomijałam w swojej pielęgnacji. Zawsze leciała prostownica, trochę lakieru i szampon, jak u większości. Teraz, kiedy jestem oszalałym testerem i pielęgnacyjnym maniakiem jest całkowicie inaczej.

Moje włosy są delikatne, cienkie i mają naturalny kolor, jasny blond. Raz je ufarbowałam na piękny czerwony kolor, ale szybko mi zszedł i bardzo się z tego cieszę. Całe gimnazjum nosiłam pocieniowane włosy na 'emo', taka była moda. No i oczywistą sprawą było to, że codziennie je prostowałam, jakby inaczej. W pierwszej liceum byłam ostatnio u fryzjera i też wycieniowałam włosy. Od zawsze myję włosy codziennie. Wiem, że jedni uważają to za zaburzanie procesów skóry głowy itd, ale moje włosy się strasznie przetłuszczają. Próbowałam je przestawić na inny tryb, ale po dwóch miesiącach ze smalcem na głowie dałam sobie spokój, bo widziałam, że im to nie służy.


Moje włosy naturalnie, po rozpuszczeniu z 'koczka-ślimaka' w którym spędzają swoje życie od prawie 3 lat :)


Po wyprostowaniu włosów jest malutko, nie mają objętości, ale widać jak są długie.

Przejdźmy teraz do produktów które używam codziennie. Jest to szampon do włosów cienkich i odżywka intensywna regeneracja z firmy Pantene. Sprawdzają się u mnie rewelacyjnie. Szampon głęboko oczyszcza, aż włosy skrzypią, zmywa oleje, nie obciąża i nie przetłuszcza. Odżywka jest idealna do codziennej pielęgnacji. Wygładza, nabłyszcza, ujarzmia, ułatwia rozczesanie, nie pachnie zniewalająco, ale do zniesienia.

Szampon Pantene Pro-V większa objętość do włosów cienkich. Cena 400ml/ około 15 złotych
Odżywka Pantene Pro-V Intensywna regeneracja do włosów normalnych. Cena 200ml/12 złotych


Trzy razy w tygodniu używam maski. W tym miesiącu była to kuracja arganowa z firmy BingoSpa. Maska w ogóle się u mnie nie sprawdziła. Skład ma całkiem dobry, ale prócz ekstraktów i tego olejku, który jest gdzieś w połowie nie widzę żadnych plusów. Jeszcze opakowanie jest dobre, duży otwór z którego wyskrobiemy produkt do końca. I tu kończą się zalety. Lejąca konsystencja, która ucieka po palcach. Zapach przypominający mydło/proszek do prania. Produkt nie wydajny, a to aż 500g, starczyło mi na miesiąc. 
Lubię używać wcierek w skórę głowy, w tym miesiącu był to popularny Jantar od Framony. Skład to same ekstrakty i witaminy. Narazie zurzyłam jedna buteleczkę, którą przelałam do pojemniczka z sprayem, bo z tym dozownikiem nie da się nic osiągnąć. Dostępność, ku mojemu zdziwieniu , w Olsztynie jest znikoma, dlatego zamawiałam produkt na allegro. Narazie nie widzę rezultatów.

BingoSpa kuracja arganowa  500g/16 złotych
Farmona Jantar odżywka do włosów i skóry glowy 100ml/ 7-12 złotych


Używam też olejków. Między innymi arganowego z Bingo Spa, z którego jestem bardzo zadowolona. Nie optłuszcza, nie skleja włosów, ładnie wygładza końcówki i jest wydajny. Więcej tu
Żeby wzmocnić efekt maski dodawalam do niej oleju kokosowego z Vatiki. Produkt jest dobry, zabezpiecza, nawilża i pielęgnuje. Łatwo go zmyć i to mnie cieszy. Troche opakowanie jest nie trafione, ponieważ produkt ma konsystencję masełka, które nie chce wyhcodzić z tej małej dziurki.

Vatica Dabur olej kokosowy 150ml/15-20 złotych
BingoSpa olej arganowy 10ml/16 złotych


Codziennie używam produktu Got2b. Chcę go zurzyć, a dodatkowo chroni włosy przed słońcem. Nie obciąża, ma delikatny zapach, fajne opakowanie i tyle ;p

Schwartzkopf Got2b lotion smooth&chic 200ml/20 złotych


Stylizacji u mnie niewiele, sama podstawa, która może być mi przydatna. Suchy szampon Batiste, którego używam go podniesienia włosów u nasady i daje rade i ma delikatny zapach. Lakier Taft silne utrwalenie (5), śmierdzi męskimi perfumami, zużywam i wyrzucam, skleja włosy i robi hełm. Znowu Got2b spray chroniący przed temperaturą. Mam go już długo, nie oszczędzam go, a nawet połowy nie dobiłam. Mam nadzieję, że on chroni.

Batiste suchy szampon XXL Volume cena około 15-20złotych
Schwartzkopf Taft Power cena około 15złotych
Schwarzkopf got2b spray ochronny 20złotych


Nie jest tego dużo, ale zawsze można napisać od razu o kilku produktach i dodać coś od siebie.

Jakie produkty używacie i jakie polecacie?

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. właśnie zaczynam używać wcierki z Jantaru :) a vatikę bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego:) ja dodałabym coś jeszcze na końcówki i włala:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękny kolor, marzyl mi się taki!:)

    OdpowiedzUsuń