niedziela, 25 sierpnia 2013

Nowości z Kobo

Jeśli jeszcze ktoś nie wie, to ten post jest właśnie dla tych, które lubią jakość cieni Kobo i chcą trochę zaoszczędzić, to niech wybiorą się do drogerii Natura przed 28 sierpnia, bo wszystkie wkłady do paletek są w promocji z 13,99 na 6,99, więc taniej niż w Inglocie, pasują do ich paletek. Moja mała prezentacja tego co ja wybrałam.


Wybrałam 6 cieni i jedną paletkę, która teraz kosztuje około 8 złolotych. Jest bardzo solidna i ma lusterko.


1. 201 Iridescent Pink
2. 117 Caffe Latte
3. 208 Bronze
4. 202 Pale Violet
5. 104 Pale Peach
6. 116 Dark Chocolate


201 Iridescent Pink 202 Pale Violet


104 Pale Peach  117 Caffe Latte


 208 Bronze 116 Dark Chocolate

Jak widać cienie są i matowe i intensywnie perłowe. Różnią się też konsystencją. Maty są bardziej suche, a perła bardziej wilgotna i kremowa. Moje poprzednie cienie z tej firmy trzymały się super i podejrzewam, że te tez będą. Wrzucę z nimi makijaż, jak jakiś zrobię :)

Poprzednia notka o cieniach Kobo



Chciałam zakupić te perełki Kobo w wersji różowej, ale wyglądały bardzo słabo i błysk jaki dawały wydawał się bardzo marny, a cena 25 złotych też nie zachęcała. Może jak będą w lepszej cenie to spróbuję, ale nie jestem jeszcze w ogóle przekonana. Jak wasze odczucia do tej nowości, widziałyście, macałyście?

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz