poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Sugar Daddy Essie

Nie jestem aż tak rozrzutna, żeby kupować lakiery za około 35 złotych, ciekawość wzięła górę i jak się dowiedziałam, że na ekobieca.pl można kupić Essie za 15złotych skusiłam się na dwa. To było kilka miesięcy temu. Mało mnie przekonały te kolory, które kupiłam, ale widocznie musiały dojrzeć w mojej szufladce, żeby w końcu ujrzeć światło dzienno-blogowe. Dlatego dzisiaj prezentuję lakier Essie Sugar Daddy połączone z Golden Rose Holiday.





Kolor Esiaka to mleczny róż, którego widzicie 5 warstw, więc krycie jest całkiem średnie. Paznokcie starłam po trzecim dniu, bo Holideje ( tu i tu )się już skiepściły, ale Essie dalej był w nienaruszonym stanie (miał na sobie jeszcze top z Sally Hansen), żeby uzyskać lepszy efekt 'bieli' jako bazowy lakier dałam kremową odżywkę z Simple Beauty, jej dwie warstwy dają bardzo ładny mleczny efekt, a działa też ie najgorzej i jest tania, około 7 złotych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz