wtorek, 6 sierpnia 2013

Różowe niepowodzenie od Gliss Kura

Moje włosy wiecie jak wyglądają, są długie, więc zużywam duzo produktów badziej pielęgnacyjnych. Szampony i odżywki w małych tubkach starczają mi do 3 tygodni, więc myślę, że mogę już coś powiedzieć o niektórych. Dzisiaj opiszę moje doświadczenia z szamponem i odżywką Gliss Kur Liqid Silk.


Opakowania bardzo ładne. Różowy plastik z perłowymi drobinkami. Wygląda to świetnie. Do tego nie ścierają sie napisy, klips od zamknięcie nie puszcza, a napisy nie ścierają się.
Odżywka ma pojemność 200 ml, a szampon 250ml, więc bardzo dobre proporcje. Cena produktów to okolice 13-15 złotych sztuka, można je dostać w dwupakach. Ja swoje kupiłam w Biedronce.



Konsystencja szamponu (po lewej) jest dość lejąca, klasyczna jak na szampon, ale jego kolor jest prześliczny, jak lukier z drobinkami. Produkt dobrze się pieni, ale nie zmywa olejów i słabo oczyszcza skórę głowy. Odżywka jest gęsta i zwarta, ale potzreba jej badzo dużo, żeby rozczesać włosy i uzyskać jakiś efekt, inaczej włosy wyglądają na umyte byle jakim szamponem. Do tego nie zauważyłam żadnego nawilżenie swoich włosów, wręcz przeciwnie, końcówki wydały mi się jak szczota.

W duecie wypadają fatalnie. Umyłam nimi włosy 3 razy pod rząd i miałam tak tłuste i obklejone jakbym nie myła przez 3 dni.Włosy były ciężkie do rozczesania. Jedyne co robi ta dwójka to błysk, chociaż to może być też zasługa słońca, albo szukanie plusa na siłę ;c

Odżywka Gliss Kur Liquid Silk

Plusy:
-gęsta konsystencja
 -dobre opakowanie- stoi na zakrętce
-dobrze, że jest mniejsza od szamponu

Minusy:
-ciężko po niej rozczesać włosy
-nie są nawlżone
-obciąża
-cena
-przy regularnym stosowaniu włosy są tłuste

Szampon Gliss Kur Liquid Silk

Plusy:
-ładny zapach
-pięknie wygląda-drobinki :)
-opakowanie, 250 ml
-dobrze się pieni

Minusy: 
-nie oczyszcza odpowiednio
-przetłuszcza włosy
-obciąża
-nie zmywa olejów
-cena


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz