piątek, 12 lipca 2013

Holidayowy piasek od Golden Rose!

Kolejna odsłona lakieru, który pokazywałam Wam w ostatnich łowach z Wawy. Będzie to Golden Rose z piaskowej serii Holiday w numerze 63.Mój kolor to bladziutki różowy z niebieskimi drobinkami, które ślicznie mienią się w świetle.






Opakowanie estetyczne, ładne. Pędzelek nie za gruby, nie za chudy, płaski klasyczny, ścięty kwadratowo. 
Konsystencja produktu jest lejąca (jak narazie :) dobrze się go nakłada, ale lepiej dać wie cienki warstwy, żeby uzyskać maksymalne krycie. Trwałość to około 3-4 dni, bez większego eksploatowania. 
Ja za swój lakier zapłaciłam 15złotych, ale myślę, ze możecie je dorwać taniej. Pojemność to 11.3ml

Bardzo mi się podoba ten lakier i myślę nad innymi kolorami. Chyba skuszę się na piękny koralowy piaseczek. 

Pozdrawiam :) 

p.s. nawet mozecie zobaczyć jaki mam aparat, sorki ;p

2 komentarze: