czwartek, 25 lipca 2013

Słoneczny parasol dla naszej skóry :)

Ochrona przed słońcem powinna trwać cały rok, ale w moim przypadku średnio to wychodzi. Staram się szukać podkładu z SPF, ale latem już się poświęcam i smaruję kremem ochronnym. W tym roku porzuciłam Ziaję i kupiłam w aptece krem do cery suchej i normalnej z SPF 50 firmy Dermedic.


Nie myślałam, że będę tak zadowolona. Strasznie się polubiłam z tym produktem. Nakładam go codziennie, nie przetłuszcza mnie, nie zapycha i nie bieli mojej twarzy. Stwierdzam, że działa, ponieważ nie jestem spalona, a u mnie to normalne.





Jego konsystencja jest bardzo gęsta i trzeba porządnie docisnąć opakowanie. Mała ilość starcza na pokrycie całej twarzy. Używam go prawie codziennie od około 3 miesięcy i zużyłam może 10%. Pewnie starczy mi na przyszły rok.

Opakowanie to zwykła tubka o pojemność 50g w cenie około 32 złotych. Ja swoją kupiłam w zestawie z piłką, ten duet świetnie sprawdził się kiedy byłam ze znajomymi na domku.

cały zestaw 

Dbajmy o naszą skórkę na twarzy, bo ona zawsze jest delikatna, niezależnie od rodzaju cery, a przecież nie chcemy być za szybko pomarszczone. Ja przy swojej suchej pewnie będę wyglądać jak wyschnięta śliwka ;c

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz