wtorek, 23 lipca 2013

Słodycz od Revlona :)

Dawno już o ustach nie było, więc dzisiaj będzie o masełku z Revlonu, które podbiło moje serce. Jako posiadaczka suchych ust staram się szukać produktów, które będą je nawilżać, a jak dają kolor to jestem w siódmym niebie i szczęście mnie rozpiera. Tak jest z LipButterem w kolorze 090Sweet Tart







Eleganckie i wyróżniające się opakowanie w którym zamknięty jest precyzyjny sztyft o miękkiej konsystencji. Widziałam, że wielu osobom ta pomadka strasznie się rozgrzała i rozlała, pociapała, moja jeszcze się trzyma.

Trwałość pomadki to do około 1,5 godziny bez jedzenia. Niestety nie jest to za długo, a cena nie jest zbyt niska (około 40złotych) i to jest minus tego produktu.



Za to kolor jest świeży, dziewczęcy i różowy, a to moje zboczenie jeśli chodzi o paznokcie i usta. Daje śliczny błysk jak po błyszczyku, dobrze nawilża, nie podkreśla suchych skórek i nie waży się. Do tego schodzi bardzo delikatnie i równomiernie, co daje efekt przygryzionych a nie źle pomalowanych ust.



Myślę, że warto kupić ten produkt, jeśli ktoś ma przesuszające się usta, ale zawsze można upolować promocję. Wydaje mi się, że teraz w SuperPharm jest -30% na te masełka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz